Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany
Prowadzisz własny sklep budowlany i często masz problemy z brakiem towarów w magazynie? Pomyśl o wdrożeniu oprogramowania klasy WMS. Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze programu do zarządzania materiałami budowlanymi?
Programy magazynowe, które również określane są programami klasy WMS (Warehouse Management System), wspomagają zarządzanie magazynem.
Oprogramowanie tego typu jest wyposażone w bazę danych i zestaw narzędzi umożliwiających prowadzenie różnych czynności, między innymi wprowadzanie towarów, zarządzanie nimi, kompletowanie oraz wydawanie.
Dodatkowo programy te pozwalają na skorzystanie z dodatkowych modułów, na przykład program magazynowy LoMag udostępnia moduły do wystawiania faktur, składania zamówień, rezerwacji i wypożyczalni.
Na uwagę zasługują również dostępne synchronizacje oprogramowania WMS z innymi systemami, na przykład używanymi do obsługi sklepów internetowych.
Programy magazynowe umożliwiają zarządzanie różnymi towarami, między innymi pozwalają na zarządzanie materiałami budowlanymi. Czym warto kierować się przy wyborze tego typu oprogramowania?
Paleta funkcji
Dobry program magazynowy do sklepu budowlanego powinien udostępniać paletę funkcji usprawniających gospodarkę magazynową. Takie możliwości daje darmowy program magazynowy LoMag, dzięki któremu można prowadzić wszystkie czynności magazynowe i uzyskać dostęp do dodatkowych modułów.
Prosta obsługa
Aby zarządzanie materiałami budowlanymi nie było trudne, warto zdecydować się na oprogramowanie o prostej obsłudze, które będzie czytelnie prezentowało dostępne funkcje. W ten sposób praca z nim będzie intuicyjna i obarczona niższym ryzykiem błędów.
Łatwa kontrola stanów magazynowych
W sklepie budowlanym ważne jest utrzymywanie stanów magazynowych na optymalnym poziomie. Z programem magazynowym można wtedy łatwo sprawdzać zaopatrzenie sklepu i otrzymywać informacje o niskich stanach magazynowych.
Obsługa na różnych urządzeniach
By praca w magazynie była efektywniejsza, program magazynowy do sklepu budowlanego powinien pozwalać na obsługę nie tylko na komputerach, lecz również na innych urządzeniach – smartfonach, kolektorach danych, czytnikach kodów. Taką możliwość daje również program LoMag.
Synchronizacja z systemami e-commerce
Gdy sklep budowlany prowadzi sprzedaż w sklepach internetowych, na na Allegro, atutem będzie współpraca z systemami e-commerce. Dzięki temu można automatycznie synchronizować stany magazynowe.
Źródło: pixabay.com Licencja: https://pixabay.com/pl/service/license
Czytelniku pamiętaj:
Niniejszy artykuł ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi poradnika w rozumieniu prawa. Zawarte w nim treści mają na celu dostarczenie ogólnych informacji i nie mogą być traktowane jako fachowe porady lub opinie. Każdorazowo przed podejmowaniem jakichkolwiek działań na podstawie informacji zawartych w artykule, skonsultuj się ze specjalistami lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Autor artykułu oraz wydawca strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne działania podejmowane na podstawie informacji zawartych w artykule.